אימון trx

שחקן חדש נכנס לסצנת הכושר והוא אימון trx או בשמו המלא Total Body Resistance Exercises. אימון הרצועות שמחזק ומחטב את הגוף הפך ללהיט מסביב לעולם ולא פסח על ישראל. אז על מה כל הרעש? הקסם הוא בפשטות. מדבור ברצועות ניידות שניתן לקחת בתיק ולבצע בעזרתן אימון מאוד אפקטיבי בכל מקום, בכל זמן וכל רמת קושי שמתאימה לכם.

מתאמנים בכל מקום

הסיבה העיקרית שהרצועות הפכו לכל כך פופולריות היא הניידות שלהן. את הרצועות אתם יכולים לפגוש במכוני הכושר השונים, אך מרגע שתרכשו לעצמכם רצועות תוכלו להביא את האימון אליכם הביתה או לקחת אותו החוצה אל הגינה, הפארקים וכל מקום שיספק לכם אווירה מיוחדת בה תרצו לבצע את האימון trx.

באמצעות הרצועות הפשוטות הללו ניתן לקיים מגוון תרגילים שיחזקו ויחטבו את כל חלקי הגוף, את תוצאות האימון ניתן להשיג בזמן קצר. חוץ משריפת הקלוריות וחיזוק השרירים ניתן לשפר את שיווי המשקל והקואורדינציה.

אז לאן מחברים את הרצועות? לעץ בפארק, המשקוף בבית וכל מה שבר אחיזה עבור משקל הגוף שלכם. לפני שמתחילים אימון trx חשוב מאוד לוודא כי הרצועה יציבה כדי להחזיק אתכם ולא תשתחרר חלילה ברגע שתפעילו התנגדות.

עובד על כל הגוף

מגוון התרגילים כאמור רחב ומכסה את כל שרירי הגוף, ישנם תרגילים למתחילים ועבור מתקדמים רמת הקושי תעלה באמצעות שינוי באורך הרצועות וזווית העמידה של המתאמן.                               מקובל לבצע כל תרגיל בשניים – שלושה סטים של דקה, כמו במכשירים שכולם מכירים ממכון הכושר.

 

 

דילוג לתוכן