חמישה תרגילים שניתן לעשות בבית ולשמור על כושר

רוצים לשמור על כושר אבל אין לכם את היכולת או הזמן לבלות בחדר הכושר באופן קבוע ורציף? מהיום, תוכלו לשמור על כושר באמצעות מספר תרגילים אותם ניתן לקיים בסביבת המגורים או העבודה ובכל רגע פנוי. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם חמישה תרגילי אימון שיסייעו גם לכם לעשות כושר בבית.

על מנת לבצע את חמשת התרגילים המופיעים בכתבה, אנו ממליצים לכם לרכוש מספר אביזרי ספורט לבית  המשווקים כיום בכל נקודת מכירה פיזית או מקוונת המתמחה בשיווק ציוד ספורט לבית ולחדרי הכושר. בין יתר אביזרי הספורט אותם מומלץ לרכוש לצורך אימון כושר ביתי נכללים אביזרים כגון: משקולות, מזרני יוגה, כדורי פילאטיס מסוג פיטבול ועוד.

אז אתם מוכנים לשמור על כושר בבית? אנחנו מתחילים…

אביזרי ספורט

תרגיל מס' 1- פשיטת מרפקים באמצעות משקולת יד- רכשו זוג משקולות של 2 עד 5 ק"ג כל אחת והחזיקו משקולת בכל יד, הישענו קדימה וכופפו מעט את הברכיים. לאחר מכן כופפו את המרפקים לאחור ונסו להעלות את המרפקים לאורך מעלה הגוף ויישרו את הידיים לאחור. לאחר מכן יישרו את הידיים לצידי הגוף וחזרו לעמדת המוצא.

תרגיל מס' 2- דילוג בחבל קפיצה- רכשו חבל קפיצה ובצעו פעולות דילוג לפרקי זמן קצרים. הקפידו לנוח בין דילוג לדילוג ובכל אימון הגדילו את זמן הפעילות.

תרגיל מס' 3- כפיפות בטן על גבי כדורי פילאטיס מסוג פיטבול- רכשו כדורי פילאטיס גדולים מסוג פיטבול. הציבו את הכדור על הרצפה ושכבו עליו שרגליכם מונחות באופן יציב על גבי המזרן וחלק גופכם העליון נתמך בכדור. צבעו סדרה של מספר כפיפות בטן (בין 10 ל-15 כפיפות בכל סדרה) ובכל אימון הגדילו את מספר כפיפות הבטן באופן הדרגתי.

תרגיל מס' 4- שכיבות סמיכה על גבי מזרון יוגה- רכשו מזרון יוגה הידוע גם בשם מזרון פילאטיס, הציבו אותו על הרצפה והניחו את ידיכם על גבי המזרן ברוחב הכתפיים. הטילו את רגליכם לאחור ונעצו את בהונות הרגליים ברצפה מחוץ למזרן. הפעילו את שרירי הבטן, כופפו את המרפקים ורדו עם בית החזה לכיוון המזרון עד קצה היכולת. דחפו את גופכם באמצעות הידיים וחזרו לתנוחת המוצא. חזרו על התרגיל בשניים –שלוש סטים של 5 עד 10 שכיבות סמיכה והגדילו את מספר הסטים בכל אימון.

תרגיל מס' 5- הליכון ביתי- בחודשי החורף מומלץ לשמור על פעילות גופנית מתונה באמצעות הליכון ביתי אותו תוכלו לרכוש בכל חנות לציוד אביזרי ספורט. הקפידו על הליכה בקצב אחיד לפרקי זמן הנעים בין 30 ל-45 דקות.

לסיכום, באמצעות ציוד ספורט ביתי תוכלו לשמור על כושר גם מבלי לצאת מהבית לחדר הכושר, כל שאתם צריכים הוא את אביזרי הציוד המתאימים, את המוטיבציה ואת הזמן הפנוי לביצוע התרגילים השונים.

דילוג לתוכן